Tuesday 30 April 2013

Planning and Future

It's been a long time. People. I haven't post any ever since my post last September. Haktuihh.
Kononnyalah nak active berblog bagai. Hahaha. Okay tak lawak. 

So, aku nak cakaplah pasal result aku yang tak segempak mana, saja nak over sebab tak tahu nak post apa. Result SPM aku amatlah mengecewakan aku. I'm embrassed. Truthfully, memang result tak seperti yang aku harapkan. Lagi lagi subject yang slalu aku dapat A mengecewakan aku. Aku dapat 2A1A-1B+3B1C+1C1D . Takdelah segempak koranglah kann. Dan. Yang D tu aku sebenarnya bersyukur, sebab subject tu selalu aku dapat cukup makan malahan ada kalinya aku gagal. Yang geram tu, yang kat bahagian B dengan C tu. Tapi apa nak buat, mungkin result aku nilah membuatkan aku bangkit bersemangat untuk menerajui masa depan. Hahaha. Ok.



Jadi kisahnya, aku haritu check lah Matrikulasi punya website, sekalik aku dapat tawaran ke Kolej Matrikulasi Teknikal Kedah. Pergh aku punya gembira, taknak cakaplah. Hahaha. Tapi aku tak over punn(?) . Aku pun decide untuk accept tawaran ni. Aku nak tunggu upu, tapi kata hati aku suruh pergi Matrik ni. I trust my instinct. Ada kawan ke takde ke, bukan masalah bagi aku sebab i prefer to be alone. Tapi masalah aku kalau aku berkawan ni, mulalah palotak ni jadi malas belajar.  Okay taknak cakap banyak pasal ni. 
                                                        hodohnya aku edit
So, aku harap planning aku untuk masa depan aku ni tak salah, bagi aku biar susah dahulu, senang kemudian. I have to survive in this kind of men's living.

No comments:

Post a Comment